Kritikák

 

 

"Miksch Adrienn remek alakítást nyújtott, mind hangilag, mind színészi produkcióját illetően... Miksch Adrienn igazi junge-dramatische szoprán, ennek köszönhetően mind a lírai részeknél, mint pedig a drámaiaknál meggyőző volt. Jól bírta a szerep nehézségeit, pedig Francesca szerepe hangilag rendkívül igényes...alakítása intelligens és hiteles volt, megjelenése vonzó és elegáns."
(Zandonai: Francesca da Rimini; Operaportál - Csák Balázs, 2011)

 

"...[Miksch Adrienn] szerepformálása összességében több mint meggyőző: teljes értékű alakításokra kész művészi személyiséget mutat. Ezúttal a magabiztos színpadi jelenléten túl a kislányos és az asszonnyá érett Francesca eltérő viselkedésnek felvillantását is megelégedéssel regisztrálhattuk."
(Zandonai: Francesca da Rimini; Opera-Világ - Bóka Gábor, 2011)

 

 

"...És itt már az opera női versenyszerepét érzékenyen, de nem érzelgősen, magas technikai színvonalon abszolváló szopránról, Miksch Adriennről kell szólni, akinek remek hangi adottságain túl többnyire sikerül azt a bravúrt is végrehajtania, hogy az erősen kiagyaltnak tűnő szerepet valódi élettel ruházza fel: bármennyire is forszírozott ez az egész, mégis könnyedén eléri, hogy vele együtt vágyakozzunk, sírjunk, örüljünk, vagy épp undorodjunk."
(Zandonai: Francesca da Rimini; Revizor - Jászay Tamás, 2011)

 

 

"Miksch Adrienn...hatalmas felfedezés...Ez az este volt az igazi megmérettetés. Miksch teljesen 'kész' művész."
(Zandonai: Francesca da Rimini; Café Momus - Heiner Lajos, 2011)

 

 

"A Parasztbecsület Santuzzáját éneklő Miksch Adrienn az est egyik legjobb alakítását nyújtotta...Az énekesnő hangja izgalmas, erőteljes...játéka pedig természetes."
(Mascagni: Parasztbecsület; Operaportál - Csák Balázs, 2011)

 

 

"Miksch Adrienn Santuzza-alakítása...erőteljes...Santuzza szerepét a fájdalom, szenvedés, kétségbeesés irányából közelíti, és szinte fojtogatja a szeretetével, ragaszkodásával Turiddut."

(Mascagni: Parasztbecsület; Opera-Világ - Vona Ildikó, 2011)

 

 

"...Miksch Adrienn telt és nagy hang birtokosa, mely sokféle árnyalatra képes. Hatásosan, különleges meggyőző erővel adta elő Elena boleróját a Szicíliai vecsernyéből, valamint az Ékszeráriát Puccini Manon Lescaut-jából."
(Farsangi Operagála Miskolcon, Opera-Világ - Vona Ildikó, 2011)

 

"Az operairodalom egyik legtechnikásabb szoprán szólama Fiordiligié. Miksch Adrienn nem véletlenül nyert meg több énekversenyt, kitűnően bánik a hangjával, testes mélységeiből küzdelem nélkül, simán ér a magas fekvésekbe."
(Mozart: Cosí fan tutte; Hvg.hu - Albert Mária, 2009)

 

Galéria

"Miksch Adrienn hatalmas felfedezés..." (Café Momus - Heiner Lajos) "Hangja izgalmas, erőteljes... Intelligens, vonzó és elegáns." (Operaportál)